Page 5 of 6

Re: Krev, maso a vyhřezlé vnitřnosti (PvP news)

Posted: Tue Aug 23, 2016 8:37 pm
by Ninja
To co píšeš nedovedu vysvětlit Hero. Sám jsem se uváděl do děje - po celkem delší pauze ve WoW. Vím jen, že takto to uvádějí oficiálně, a že celkový item level postavy by měl zlepšovat staty a tím i kouzla. Na lvl 110 je údajně základ nastaven na ilvl 800 (někde uvádějí 850) a když budeš mít vyšší, řekněme o 20, tak ti to zvýší staty v PvP o 2%. Hodím sem odkaz, ze kterého to mám:
Highlights

Honor and Conquest are no longer currencies. Honor Points instead increase your Honor Level. As you increase your Honor, you'll get gold, artifact power, and Honor Talents.
Honor Talents are an additional set of talents that are active when players are in PvP instances/combat.
In PvP content, you will get a preset set of stats for your specialization. Your set bonuses, enchants, legendary bonuses, or trinkets will be deactivated.
Gear can still improve your character in PvP, but as an example, a 25 item level difference will result in a 2.5% difference, not a 25% difference.
There are no specific PvP stats or fluctuating item levels in Legion. You can still earn some gear through PvP.
End-of-season PvP rewards will be awarded separately to the top percentages of players in each faction, not overall playerbase.
Prestige Levels: Reach Honor Level 50, which grants access to high-level PvP talents. Or you can turn in your Honor Level to gain a prestige level for rewards (titles, artifact appearance, mount, pet)
There will only be 4 prestige levels at launch, with more added each season.
Shorter PvP seasons mean more frequent rewards.
http://www.wowhead.com/guides/pvp/legio ... nd-talents

Další odkaz od Blizz:
Also, keep in mind that in Legion, your stats are predetermined in PvP instances. But your overall ilevel will increase those stats. The base item level at 110 is currently set to 800. If your gear level is 810, your stats will be increased by 1%. So while better gear does offer an advantage, it can be more easily overcome than in the past.
http://us.battle.net/forums/en/wow/topic/20743054830#3

Re: Krev, maso a vyhřezlé vnitřnosti (PvP news)

Posted: Tue Aug 23, 2016 9:44 pm
by fish
Ja jsem hlavne zvedavej, jak to bude vypadat vsude venku. Tim, ze zony nemaji danej level, hrozi vic nez driv kontakt hracu s vysokym a nizkym levelem.

Re: Krev, maso a vyhřezlé vnitřnosti (PvP news)

Posted: Wed Aug 24, 2016 5:59 am
by Nipi
fish wrote:Ja jsem hlavne zvedavej, jak to bude vypadat vsude venku. Tim, ze zony nemaji danej level, hrozi vic nez driv kontakt hracu s vysokym a nizkym levelem.
Každá zóna bude upravena na úroveň hráče, takže si Fishi nemyslím, že by k tomuhle docházelo.

Re: Krev, maso a vyhřezlé vnitřnosti (PvP news)

Posted: Wed Aug 24, 2016 12:03 pm
by fish
No zona jo, ale co ty lidi, ktery potkas? Fazovany to asi nebude.

Re: Krev, maso a vyhřezlé vnitřnosti (PvP news)

Posted: Wed Aug 24, 2016 3:00 pm
by Nipi
Já bych právě řekl že jo, ale necháme se překvapit. :)

Re: Krev, maso a vyhřezlé vnitřnosti (PvP news)

Posted: Thu Aug 25, 2016 2:25 pm
by Ninja
Fázování je ale v tomhle nuda, očekávám, že budou bitky o cokoliv cenné. 8-)

Re: Krev, maso a vyhřezlé vnitřnosti (PvP news)

Posted: Thu Aug 25, 2016 6:38 pm
by fish
Ja si prave myslim, ze to fazovat nebudou. Slo by to proti principu MMO a proti PvP serveru. Nequestil jsem na bete tak dlouho, abych potkal nekoho na vysokym levelu, ale podle me to bude bezny a zadny omezeni proti tomu nebude, stejne jako doted, kdyz se nekdo vratil do nizsi zony.
Akorat ty bitky asi nebudou jen o cokoli cenne, ale o kazdyho moba potrebnyho na quest :)

UPDATE: chvili jsem pobihal po Broken Isles a fazovani se zrejme skutecne nekona. Potkaval jsem postavy vsech levelu, jak vlastni, tak nepratelskou frakci. Bohuzel beta realmy jsou jen PvE (PvP je jen pro lvl 110) a nepotkal jsem nikoho, kdo by mel rucne zapnute PvP. Takze jsem nemel moznost overit, jak se rozdil levelu projevi.

Re: Krev, maso a vyhřezlé vnitřnosti (PvP news)

Posted: Fri Aug 26, 2016 8:59 pm
by fish
Tak muzu k radosti vsech PvP hracu potvrdit, ze vse je tak jak jsem predpokladal. Zona odpovida vasemu levelu, nicmene ostatni hraci maji svuj realny level. Takze roguna lvl 110 onehitne moonkina lvl 100, overeno praktickym testem :)

Behem pobihani po ostrove jsem si prohlidnul ruzny zakouti a musim znovu rict, ze to vypada skvele. Pri oznameni datadisku jsem se bal, ze to zas bude odvar z toho co uz existuje, koneckoncu jednotlivy zony vychazeji z toho, co uz zname. Ale v realu je to zatim nejclenitejsi krajina, co kdy ve Wowku byla. Zony vypadaji na mape maly, ale obsahuji spoustu podoblasti. V horskych zonach je spousta skrytych chodnicku, prusmyku a variant, kudy se dostat na nejaky misto. Jinde zase ruzny typy lesu atd. Porad je na co koukat. Tak snad i questeni bude stat za to, bez ohledu na nepratelskou frakci :)

Re: Krev, maso a vyhřezlé vnitřnosti (PvP news)

Posted: Fri Aug 26, 2016 10:28 pm
by Ninja
Překvapivě se na to všechno těším :-)

Re: Krev, maso a vyhřezlé vnitřnosti (PvP news)

Posted: Wed Sep 21, 2016 2:16 pm
by Ninja
PvP změny v 7.1:

Honor System
◾Honor talents will no longer be lost when a player chooses to Prestige.
◾Players will receive gold or artifact power in lieu of honor talents at higher prestige levels.

Unrated Rewards
◾The quality of items rewarded from skirmish and random battlegrounds now increases based on the player's Honor Level.

Legion Season 1 PvP and Prestige Rewards:
http://www.wowhead.com/guides/legion-se ... ge-rewards

Honor Talents for Legion PvP Guide:
http://www.wowhead.com/guides/honor-talents